جملة "كُل حاجة بتعدي" جملة غلط في غلط، مفيش حاجة بتعدي، كُل حاجة بتسيب علامة، أو بتعلمنا درس، أو بتكسرنا، أو بتقوينا، بس مفيش حاجة بتعدي كده.!
جملة "كُل حاجة بتعدي" جملة غلط في غلط، مفيش حاجة بتعدي، كُل حاجة بتسيب علامة، أو بتعلمنا درس، أو بتكسرنا، أو بتقوينا، بس مفيش حاجة بتعدي كده.!
تعليقات
إرسال تعليق